سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و بررسی فیلم نفوذ 2021 Intrusion + خلاصه داستان

معرفی فیلم نفوذ 2021

 

فیلم نفوذ 2021 Intrusion  یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی آمریکایی محصول سال 2021 به کارگردانی آدام سالکی و نویسندگی کریستوفر اسپارلینگ با بازی فریدا پینتو و لوگان مارشال گرین است که در 22 سپتامبر 2021 توسط نتفلیکس منتشر شد.

در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 22 نقد، با میانگین امتیاز 4.5/10، 23% تایید شده است و در متاکریتیک، این فیلم بر اساس نظر پنج منتقد، میانگین وزنی 39 از 100 را کسب کرده است که نشان‌دهنده «نقدهای عموماً نامطلوب» است. در ادامه با معرفی فیلم سینمایی intrusion 2021 با ما همراه باشید.


داستان فیلم نفوذ 2021

در این فیلم میرا، بازمانده سرطان سینه، و همسرش، معمار هنری پارسونز، اخیراً به خانه ای کوچک و فوق مدرن در کورالز، نیومکزیکو نقل مکان کرده اند که هنری آن را طراحی و ساخته است. میرا نگران بازگشت بیماری اش است، اگرچه هنری به نظر می رسد که از او حمایت می کند، زیرا زمانی که برای اولین بار بیمار شد از او مراقبت کرده است. یک روز بعد از ظهر، زوج پس از بازگشت به خانه از یک شب ملاقات، متوجه می‌شوند که کسانی قفل خانه‌شان را شکسته و وسایل را به هم زده اند. تنها وسایل دزدیده شده یک لپ‌تاپ و تلفن‌های همراهشان است که آن‌ها را در خانه رها کرده بودند تا حواس‌شان را پرت نکنند. پس از صحبت با کارآگاه استفان مورس، هنری یک سیستم امنیتی در خانه نصب می کند. 

 داستان فیلم intrusion 2021 از برترین فیلم های سینمایی

چند روز بعد، میرا در نیمه‌های شب با صدای عجیبی، شبیه صدای تق تق که مورس در ملاقات شوهرش به شوهرش گفته بود، از خواب بیدار می‌شود. پس از اینکه او تلاش ناموفقی برای روشن کردن چراغ می‌کند، هنری به بیرون می‌رود تا ژنراتور را بررسی کند و متوجه می‌شود که آن را شکسته است. او متوجه می شود که مزاحمان پس از مشاهده پرتوهای چراغ قوه در پنجره ها بازگشته اند. او که به داخل برمی گردد، متوجه می شود که میرا بسته و دهان بسته است. او او را آزاد می کند و آنها سعی می کنند فرار کنند، اما توسط گروهی از مردان نقابدار تعقیب می شوند. میرا موفق می شود سوار ماشینش شود، اما صدای شلیک گلوله را از داخل خانه می شنود. مردی مجروح بیرون تلوتلو می زند و به دنبال آن هنری، به او شلیک می کند. 

 

در ایستگاه پلیس، میرا با هنری بر سر نگهداری مخفیانه اسلحه در خانه بحث می کند. به آنها تصاویری از سه مزاحم نشان داده می شود که یکی از آنها هنوز زنده است و در آی سی یو بیمارستان محلی بستری است. آنها اعضای خانواده کاب بودند که در یک پارک تریلر فرسوده در حومه شهر زندگی می کردند. همچنین به این زوج گفته می شود که کریستین کاب، دانشجوی کالج اخیراً ناپدید شده است، و این سه نفر مشکوک هستند که در ناپدید شدن او دست داشته اند، که ممکن است حل نشود مگر اینکه کاب بهبود یابد. میرا از این رویدادها آسیب دیده است، و هنری سعی می کند او را تشویق کند که آن را پشت سر بگذارد و آنها سعی می کنند به جلو بروند.

معرفی و تحلیل فیلم نفوذ

بازیگران فیلم intrusion 2021 

·        فریدا پینتو در نقش میرا پارسونز

·        لوگان مارشال-گرین در نقش هنری پارسونز

·        رابرت جان برک در نقش کارآگاه استفان مورس

·        سارا مینیچ در نقش جوآن واترستون

·        Yvette Fazio-Delaney به عنوان عضو خدمه ساخت و ساز / مظنون

·        کلینت اوبنچین در نقش کلینت آکسبو

·        مارک سیورتسن در نقش دیلن کاب

·        مگان الیزابت کلی در نقش کریستین کاب

·        هیز هارگرو در نقش بیل ویتمن

·        دیوید دلائو در نقش ستوان هندرسون

·        براندون روت در نقش پیتر

·        جاش هورتون به عنوان گروهبان

·        بونیتا کینگ به عنوان حامی کافه

نقد و بررسی

علیرغم کار خوب فریدا پینتو در نقش یک همسر که در شرایط خطرناکی است، این فیلم تولید شده در نتفلیکس تنها "ناامید کننده" است.

در فیلم‌های تریلر پشت سر هم، داستان زمانی آغاز می‌شود که شخصیت‌های اصلی فصل جدیدی در زندگی‌شان را با انتقال به مکان یا خانه‌ای دورافتاده وسیع در جنگل یا کنار ساحل یا در منطقه‌ای بسیار دور افتاده و منزوی است. حتی نمیتوان همسایه ای در اطراف آنان دید. همه چیز در اینجا متفاوت و بهتر خواهد بود!

فیلم نفوذ 2021 داستان و نقد

تنها نقطه روشن در این فیلم که به طرز غم انگیزی بد ساخت بوده، بازی صمیمانه فریدا پینتو در نقش میرا است، یک نجات یافته از سرطان و درمانگر که به همراه همسر معمار توجه و دلسوزش هنری (لوگان مارشال-گرین) در سراسر کشور نقل مکان کرده است و بوستون را پشت سر گذاشته است. فضای آرام از یک شهر آرام با سروصدا و هیاهوی کم. هنری در واقع این خانه را خودش طراحی و ساخت، و این یک سازه عظیم، سنگ و شیشه، سرد و با ابهت است.

در نهایت می توان گفت این فیلم به هیچ عنوان از بهترین فیلم های 2021 (اینجا) به شمار نمی رود اما تمامی نقد ها و نظرات درباره ی این فیلم چنان منفی نبوده که صرف 2 ساعت زمان برای این فیلم بی فاید به نظر بیاید.

منبع : پلازا